Blog

Poznat svého zákazníka je pro handmade podnikání naprosto klíčové. Když poznáš svého zákazníka, budeš mít lepší cílení nabídky. Když víš, kdo je tvůj ideální zákazník (věk, styl, zájmy, problémy, hodnoty), můžeš tvořit produkty, které opravdu chce a potřebuje, mluvit jeho jazykem v textech a popiscích, zvolit správné barvy, styly, materiály. Např....

Najít čas a motivaci k handmade podnikání je pro mnoho lidí výzvou, zejména pokud podnikání začínají při zaměstnání, studiu nebo péči o rodinu. Zde je několik konkrétních tipů, jak s tím pracovat:

Rozhodnutí, co vyrábět v handmade podnikání, je klíčové pro tvoji motivaci, kreativitu a úspěch. Pokud chceš spojit své zájmy s podnikáním, je dobré zaměřit se na to, co tě opravdu baví, a zároveň se podívat na to, co je na trhu žádané.

Nikdy jsem si nemyslela, že budu podnikat. Tvoření mě provázelo téměř od dětství, milovala jsem ten pocit, když mi pod rukama vzniká něco z ničeho. Dlouho to byl jen můj únik od starostí a způsob, jak rozdávat radost svým blízkým.

Osobní důvody pro handmade podnikání bývají často hluboce zakořeněny v osobních hodnotách, touhách a životním stylu. Ruční tvorba ti dává prostor rozvíjet svou kreativitu a představit vlastní nápady v reálných a hmatatelných produktech. Samozřejmě je to způsob, jak dělat něco smysluplného, co tě baví a naplňuje.